Házfelújítás, vállalkozás vidéken, budapesti irodával

A bátyámmal egy kis, alföldi faluban nőttünk fel, ahol sokat segédkeztünk a szüleink építőipari vállalkozásában. Ezen a környéken számosan igénybe vették a szolgáltatásaikat csűrök, pajták és egyebek építéséhez és felújításához. Jól ment az üzlet, mert az igény nagy volt, de mi voltunk a környéken az egyetlenek, akik ezzel foglalkoztak. Egyszer felmerült az ötlet, hogy elköltözhetnénk a fővárosba és ott folytathatnánk ezt a családi vállalkozást. Talán ott még többen vennék igénybe a szolgáltatásainkat és még több pénzt kereshetnénk. Ezért összecsomagoltunk és pár hónapra felköltöztünk Budapestre, hogy kipróbáljuk a szakértelmünket a városban is. Az elején tényleg többen kerestek fel minket ablakszereléssel kapcsolatban, de ez olyan könnyű munka volt, hogy a bátyám is el tudta végezni egyedül. Ezért édesapámnak szinte semmilyen felújítási munka nem maradt.

A budapestiek ritkábban kerestek meg minket, mert a fővárosban annyian foglalkoznak ezzel a munkával, hogy csak ritkán találták meg pont a mi hirdetésünket. Sőt, sokan a megszokott szakembereik segítségét kérték, akiket már ismernek. Ezért persze nem is hibáztathatjuk őket, hiszen nálunk, az Alföldön is így működnek a dolgok. Szívesebben végeztetjük el a munkát olyannal, akiben már megbízunk. Talán segített volna, ha a reklámunk erősebb és figyelemfelkeltőbb, de ilyen körülmények között nem lehetett tovább Budapesten maradni. Nem volt fix jövedelmünk, csak olyan kis munkákat kaptunk, mint az ablakcserék és nem volt meg a szokásos ügyfélkörünk sem, nem ismertünk senkit Budapesten. Ezért úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk az Alföldre és ott folytatjuk az egészet.

Mire felnőttek lettünk a bátyámmal, folytattuk a családi vállalkozást, továbbra is az Alföldön és elvállaltunk mindenféle felújítási munkát a környező falvakban, egészen az ablakcserétől, a ház szigeteléséig bármit. Bővült a csapatunk több szakmunkással is, ezáltal pedig az ügyfélkörünk is kiszélesedett. Azonban ennek a vállalkozásnak a fenntartásához szükségünk volt egy székhelyre, ahova be tudjuk jelenteni azt. A lakóházunkban erre nincs lehetőség, mert abban az esetben, ha székhelynek jelentjük be az otthonunkat, számos nehézséggel szembesülünk és jó pár mentességet megvonnak. Az adómentességtől is elbúcsúzhatnánk, mivel eredetileg lakóház után nem szükséges építményadót fizetni, ha életvitelszerűen használjuk azt. Azonban egy vállalkozás bejelentésével már nem él ez az adómentesség. Hasonló a helyzet a kéménysepréssel. Lakóépület esetében ez ingyenes, viszont vállalkozásként már fizetni kell érte. Ugyanez a helyzet a közüzemi számlákkal is. Amint cég van bejegyezve az otthonunk címére, átsorolhatják a számlafizetőt piaci árszabásba.

Ezért döntöttünk úgy a bátyámmal, hogy igénybe vesszük a székhely szolgáltatás lehetőségét, hogy a vállalkozásunk továbbra is ugyanazon ügyfélkörben tevékenykedhessen, de máshova legyen bejelentve, amivel további mentességekhez juthatunk hozzá. A Gross Office Kft. székhelyszolgáltatásának igénybevételével (a szekhelycentrum.hu oldalon) számos előnyhöz juthat vállalkozásunk. Ilyen például, hogy Magyarország tizenkét megyéjében van lehetőség székhely kiválasztására, az igényeinktől függően. Kedvező áron biztosítanak minőségi szolgáltatásokat és kínálatuk is egyre bővül ennek köszönhetően. Székhelyszolgáltatás igénylésekor a legtöbben az árak miatt szoktak aggodalmaskodni és megtalálni a lehető legkedvezőbb megoldást vállalkozásuk számára. A Gross Office kedvező áron biztosít átlag feletti megoldásokat vállalkozásunknak. Lehetőségünk van fél, egy és két éves csomagok kiválasztására a fővárosban, annak vonzáskörzetében és vidéken is. Minél magasabb díjcsomagot választunk, annál alacsonyabb lesz a havidíj, amit a bérlésért fizetni kell. Ráadásul mindegyik csomaghoz plusz egy hónap jár ajándékba. Ezzel a megoldással nem a saját otthonunkba kell bejelenteni vállalkozásunk székhelyét, ezáltal megmaradnak a lakóházunkra vonatkozó mentességek is.

Székhely szolgáltatás igénybevételekor a bejelentett címre érkeznek ki a hivatalos levelek és értesítések. A legtöbb székhelyszolgáltató ilyenkor elvárja az ügyfelektől, hogy bemenjen az irodába és vigye el ezeket a leveleket. A Gross Office-nál lehetőségünk van ezeknek a leveleknek a szkennelését, továbbküldését kérni magunk számára. Ennek az előnye, hogy nem kell külön elutaznunk -a mi esetünkben- az Alföldről a kiválasztott székhelyre csak azért, hogy elvigyük az összegyűlt leveleket. A Gross Office ebben az esetben elpostázza nekünk a beérkezett leveleket, ezzel megspórolva az ingázást az otthonunk és a székhely között és ezért nem is kell pluszban fizetni. Ez a szolgáltatásuk része.

Már így is számos előnyt láthattunk a székhelyszolgáltatás igénybevételével, de még többet spórolhatunk abban az esetben, ha olyan településen helyezzük el vállalkozásunk székhelyét, ahol iparűzési adómentességet kapunk. Ezt a területet nevezik Pest megyében Újlengyelnek. Ha nincs máshol székhelye vállalkozásunknak, ebben az esetben akár teljes mértékben megspórolhatjuk az iparűzési adót. Ráadásul Pest megye azért is lehet a legjobb választás, mert a főváros a közelben van, nem kell sokat ingázni a székhelytől Budapestig, ha szükség van rá, ráadásul spórolhatunk is.

Ha megtaláltuk a megfelelő székhelyet, ami vállalkozásunknak megfelel, a szerződéskötés következik. Azonban, – ismét a mi helyzetünkkel magyarázva – ha valaki az Alföldről próbál Budapesten szeretne székhelyet bérelni, akkor a szerződéskötéshez rengeteget kéne utazni ennek érdekében. Azonban a Gross Office nem várja el az ügyfelektől, hogy személyesen menjenek el aláírni a szerződést. Telefonos egyeztetés során meg tudjuk beszélni a részleteket a Gross Office szakembereivel, a hozzájáruló nyilatkozat kitöltése pedig online történik. Aki mégis ragaszkodna a személyes megjelenéshez, annak lehetősége van ellátogatni a tizenegy vidéki irodából is bármelyikbe.

A Gross Office egyyik legismertebb irodája Budapesten, a Bem rakparton található és kérdéssel fordulhatunk hozzájuk telefonon, e-mailen és személyesen is. A weboldalukon, a https://szekhelycentrum.hu/ linken található oldalon megtalálhatjuk a kapcsolatfelvétel módját és még több információt a székhelyszolgáltatásról. Olvashatunk szolgáltatásaik előnyeiről, a székhelyszolgáltatás menetéről és megtekinthetjük a kínált díjcsomagjaikat és a hozzá tartozó árakat is.

Azzal, hogy a családi vállalkozásunk egy új székhelyet választ a cégünk bejegyzett otthonául, rengeteg előnyhöz juthatunk. Főleg, mert ezt a Gross Office Kft. jóvoltából tehetjük meg. Az Újlengyelben bérelt iroda lehetővé teszi nekünk az iparűzési adó mentességét és hála a Gross Office szolgáltatásainak, sem a beérkező levelek, sem a szerződés kitöltése miatt nem kell felutaznunk Budapestre. A telefonos egyeztetésnek köszönhetően könnyen meg tudjuk beszélni a részleteket és az internetes nyilatkozat is egyszerűen és kényelmesen kitölthető otthonról. Nem is beszélve az ajándék hónapról, amit székhely igénylésekor kapunk! Ezek a szolgáltatások mind előnyünkre válnak vállalkozásunk üzemeltetésekor, hiszen a megszokott ügyfélkörben tudunk továbbra is tevékenykedni vidéken, számos pénzügyi haszon mellett.

Mint említettem, korábban kipróbálta már a családunk a budapesti életet és ott folytatni a vállalkozást, azonban ez a körülmények miatt nem sikerült. Akkoriban még nem volt meg a lehetőségünk arra, hogy székhelyszolgáltatást vegyünk igénybe. Viszont, azóta évtizedek teltek el és manapság már sok cég foglalkozik székhelyek bérbe adásával, ezért több lehetőségünk van arra, hogy a vállalkozásunknak megfelelő közül válogassunk. Nekünk a Gross Office Kft. szolgáltatásai a legkedvezőbbek, ezért ajánlani tudom mindenkinek, hogy látogasson el az weboldalukra.

székhely szolgáltatás